Egy igen érdekes nyomtatott kampányba kezdett a WWF a nyáron, amely mellett jól elsiklottunk az üresjárati időszakunk alatt, pedig mindenképp figyelemreméltó.
A terveket a párizsi Ogilvy ügynökség készítette. Mint már egy régebbi posztban beszámoltunk róla, nyugati város ide vagy oda, arrafelé sem kell a szomszédba menni egy kis falfirkáért (és így ilyen inspirációért).
A képeken a címben szereplő felirat olvasható, a képi anyag pedig egészen biztos, hogy felhívja az emberek figyelmét a mondanivalóra, a sokkal gyakoribb szexre alapuló provokációk ehhez képest nudlik.
A mondanivaló pedig a graffitivel való összefüggésben a következő: ahogy a graffitisek, tagelők is mellőzik a mások tulajdonának tiszteletbentartására vonatkozó társadalmi elvárást, ugyanúgy veszi figyelmen kívül az emberiség a Föld és a természet érdekeit, és lassan minden természeti érték elveszti a maga szépségét és tisztaságát, amint az emberi civilizáció kéznyoma (akár szó szerint, akár átvitt értelemben) megjelenik rajta.
Bennetek milyen benyomást keltenek a képek?